כל מה שרציתם לדעת על פסי בלימה:

אין מי שלא יודע שחשוב מאוד לשמור על הבטיחות בכביש, בעיקר באזורים סואנים שבהם גם הולכי רגל צריכים להשתלב בתנועה שבכביש. ישנם לא מעט אמצעי בטיחות שניתן להשתמש בהם על מנת שהן הולכי הרגל והן המכוניות ישתלבו באופן בטיחותי בתנועה בכביש, בחניון ובכל מקום אחר. אבל אחד מאמצעי הבטיחות הנפוצים ביותר שניתן לפגוש בהם לעתים קרובות בכבישים, בחניונים ובמקומות אחרים המיועדים לחניה הן אבני בלימה.

מה ההבדל בין פסי בלימה לאבני בלימה?

פסי בלימה הם אלמנטים בטיחותיים שצבעם שחור, שבהם משולבים מחזירי אור בצבע צהוב זוהר, אשר מאפשרים להבחין בהם גם בחשיכה ומרחוק. נהוג להתקין אותם בחניונים לצורך סימון עצירת כלי רכב לפני הקיר או בסוף דרך אספלט. בנוסף, ניתן להשתמש בהם לצורך הפרדת נתיבים בין כלי רכב. אפשר להשיג אותם בשני גדלים: באורך של 180 ס"מ או באורך של 90 ס"מ.
לעומת זאת, אבני בלימה הן גם אלמנטים בטיחותיים. הן מגיעות בצבע שחור או צהוב וניתן לשלב עליהן מחזירי אור. ניתן להתקין אותם על גבי מסלול אספלט. עם זאת גודלן קטן יותר בהשוואה לפסי הבלימה. אורך יחידה מגיע ל – 50 ס"מ בלבד. אבני הבלימה משולבות לרוב על רצפת החניונים ותפקידן לגרום לרכבים להאט ולנסוע יותר לאט בחניון, כדי לצמצם את הסיכון לתאונות דרכים, למנוע גלישה מעבר לגבולות החניה והתנגשויות בקירות או ברכבים אחרים, בין אם הם חונים ובין אם הם בתנועה, ואפילו למנוע מרכבים לחסום נתיבים ולכוון אותם לחניה מדויקת.
פסי בלימה

כיצד מתקינים אבני בלימה?

ההתקנה של אבני בלימה הינה פעולה מהירה ויחסית. לכל אבן ישנם בין 2 ל- 4 פינים שאותם צריך להבריג ולחבר היטב לתוך רצפת החניון. לרוב מבצעים את העבודה בשעות שבהן התנועה דלה, ובכל מקרה סגורים לשם כך את המתחם כדי למנוע מהמתקינים להיות מעורבים בתאונה, חס וחלילה. עם זאת לא כל אחד יכול להרכיב אבני בלימה, כיוון שהרכבתם צריכה להיות מדודה ומדויקת להפליא, על מנת שהן אכן ימלאו את תפקידן כראוי.

חברת סימנים מתקינה אבני בלימה בחניונים ובמקומות חניה

חברת סימנים מעניקה שירותי סימון, צביעה, תמרור ואף מתקינה אבני בלימה בחניונים ובמקומות חניה נוספים. הגנו על חייהם של בני אדם ומנעו פגיעות ברכוש עוד היום. אנו מזמינים אתכם ליצור עם צוות המומחים שלנו קשר עוד היום ולקבל פרטים נוספים וייעוץ מקצועי.